Zobrazeno 1 - 10
of 1 309
pro vyhledávání: '"twice-exceptionality"'
Autor:
Romano, Sara1 (AUTHOR), Esposito, Dario1 (AUTHOR) dario.esposito@uniroma1.it, Aricò, Miriam1 (AUTHOR) sara.romano@uniroma1.it, Arigliani, Elena1 (AUTHOR), Cavalli, Gioia1 (AUTHOR), Vigliante, Miriam1 (AUTHOR), Penge, Roberta1 (AUTHOR), Sogos, Carla1 (AUTHOR), Pisani, Francesco1 (AUTHOR), Romani, Maria1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sci. Jun2024, Vol. 6 Issue 2, p23. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sara Romano, Dario Esposito, Miriam Aricò, Elena Arigliani, Gioia Cavalli, Miriam Vigliante, Roberta Penge, Carla Sogos, Francesco Pisani, Maria Romani
Publikováno v:
Sci, Vol 6, Iss 2, p 23 (2024)
The expression “twice-exceptionality” has been used to describe conditions in which giftedness and specific disorders coexist. Our study offers a retrospective analysis of clinical reports of gifted children evaluated for suspected specific learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e972c432d7d45738f9d05ef84b26aac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheek, Connor L.1 (AUTHOR), Garcia, Jessica L.1 (AUTHOR), Mehta, Paras D.1 (AUTHOR), Francis, David J.1 (AUTHOR), Grigorenko, Elena L.1 (AUTHOR) Elena.Grigorenko@times.uh.edu
Publikováno v:
Exceptional Children. Oct2023, Vol. 90 Issue 1, p43-56. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory April 2023 200
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory November 2022 195