Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"triangle model of reading"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shin-ichi Asakawa
Publikováno v:
The Japanese journal of psychology. 75:523-529
In this article, I discuss the implementation of neural network models for reading English words aloud. Since 1989, there has been existing a debate about the models of reading English words aloud. One is the Dual Route Cascaded (DRC) model. The othe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
In reading, length effects (LEs) are defined as an increment in the time taken to read as a function of word length and may indicate whether reading is proceeding in an efficient whole word fashion or by serial letter processing. LEs are generally co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34442449422d44f0a84072aed8d5a7fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
In reading, length effects are defined as an increment in the time taken to read as a function of word length and may indicate whether reading is proceeding in an efficient whole word fashion or by serial letter processing. Length effects are general
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kinsey, Laura E.1, Cherney, Leora R.2
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Dec2024, Vol. 33, p3247-3295. 49p.
Publikováno v:
Pain & Central Nervous System Week; 7/22/2024, p5707-5707, 1p
Publikováno v:
Reading Teacher; Mar/Apr2024, Vol. 77 Issue 5, p712-726, 15p