Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"trauma-sensitive pedagogy"'
Autor:
Yuliana Lavrysh, Daniel Ruhlow
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 11, Iss 2, Pp 137-164 (2024)
The study investigates the effectiveness of using the Universal Design for Learning (UDL) approach as a trauma-sensitive pedagogy strategy in higher education. By integrating the concepts of UDL and Salutogenesis, we aimed to develop a tool that prom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/242722be6a8d4a0b9a9105cff452099a
Autor:
Darryl W. Stephens
Publikováno v:
Religions, Vol 11, Iss 9, p 449 (2020)
This article promotes a wider understanding of trauma-informed pedagogy for the higher education classroom, whether in-person or virtual, focusing on undergraduate and graduate teaching in religious studies and theological education. Trauma is not co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/933ccc95518c4a6f8f0dd1c24ceeb77d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.