Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"trauma-informed pedagogy"'
Autor:
Holden, Sarah, Bruce, Jackie
Publikováno v:
Journal of Leadership Education, 2024, Vol. 23, Issue 1, pp. 1-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOLE-01-2024-0016
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing July 2023 18(3):e89-e93
Autor:
Beverley Hancock-Smith, Zara Hooley
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 29 (2023)
An inclusive approach to teaching LGBTQ+ students in university is vital. LGBTQ+ people are more likely to attempt suicide than their heterosexual peers (Friedman et al., 2011; Miranda-Mendizábal et al., 2017; Craig et al., 2020). They suffer minori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f30ca4943246453ea8135d529a3763e6
Autor:
Byron Bitanihirwe, Mays Imad
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionA substantial amount of evidence suggests a negative association between traumatic experiences and mental health among primary and secondary school students. These vulnerable students are at an increased risk of academic, social, and emot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c412b4d5bdcc47fcbd78b1fb35e1b5ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.