Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"transparent bottle"'
Autor:
Diego Gómez-Carmona, Serafín Cruces-Montes, Pedro Pablo Marín-Dueñas, César Serrano-Domínguez, Alberto Paramio, Antonio Zayas García
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 16, Iss 5, Pp 1648-1666 (2021)
The nature of e-commerce prevents the perception of the intrinsic and sensory attributes of wine. In the virtual environment, visual cues allow consumers to perceive the product, determine their attitude and form a preference. Users will choose one p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/695e588c35d44788b2c7d99e5402491d
Autor:
Pedro Pablo Marín Dueñas, Alberto Paramio Leiva, Serafín Jesús Cruces Montes, Diego Gómez Carmona, César Serrano Domínguez, Antonio Zayas García
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 16, Iss 93, Pp 1648-1666 (2021)
J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res. 2021, 16(5), 1648-1666
RODIN. Repositorio de Objetos de Docencia e Investigación de la Universidad de Cádiz
instname
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
Volume 16
Issue 5
Pages 93-1666
J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res. 2021, 16(5), 1648-1666
RODIN. Repositorio de Objetos de Docencia e Investigación de la Universidad de Cádiz
instname
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
Volume 16
Issue 5
Pages 93-1666
The nature of e-commerce prevents the perception of the intrinsic and sensory attributes of wine. In the virtual environment, visual cues allow consumers to perceive the product, determine their attitude and form a preference. Users will choose one p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.