Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"transmedia franchising"'
Autor:
I. L. Timonina, M. M. E. Arimo
Publikováno v:
Ежегодник Япония, Vol 52, Pp 65-83 (2023)
The article is devoted to one of the creative branches of the Japanese economy – the anime industry. The creative sector has become one of the promising and fast-growing segments of the global economy, including the economy of Japan. Anime, or Japa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/941ff767f9a24ce494b0a5d81966f31d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blázquez, José Sánchez
Publikováno v:
Facta Ficta. Journal of Theory, Narrative & Media
'Participatory culture' is a concept which gives consumers an active role in the production and design of commodities and content. Companies embracing user co-creation practices enable consumers to become contributors and producers of the products an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f07202b50f479291827ef08c6d9353c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.