Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"transliteracy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ambienti di apprendimento transmediali inclusivi: gli effetti della DaD sugli studenti con DSA e BES
Publikováno v:
IUL Research, Vol 2, Iss 3 (2021)
Il presente contributo mira a indagare le percezioni e gli effetti che la Didattica a Distanza ha prodotto sugli individui con Disturbi Specifici dell’Apprendimento (DSA) e Bisogni Educativi Speciali (BES). Durante l’ultimo anno, l’emergenza ep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4b1c4b77dcc4ae38288e3dc44e676fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hovious, Amanda
Publikováno v:
Reference Services Review, 2018, Vol. 46, Issue 2, pp. 178-188.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RSR-02-2018-0016
Autor:
Maximina Maria Freire
Publikováno v:
DELTA: Documentação de Estudos em Lingüística Teórica e Aplicada, Vol 36, Iss 3 (2020)
Abstract Stories and narrative represent meaningful communicative events, typical of human beings’ nature since everybody loves reading, telling, and listening to them. They may also constitute digital events, conveyed through virtual resources, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec36173131f24e50b6f4c24236fff7f3
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 16, Iss 3 (2020)
This paper aims to present how the topic of digital technology has been discussed in the field of sciences, especially education. At first, presents 10 theoretical categories dedicated to the study of education in interface with digital technology, e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf577b21f1054e8aa6d290c63e890bf0
Autor:
Shapiro, Shawna1,2 sshapiro@middlebury.edu, Kimball, Elizabeth1,2 lkimball@drew.edu
Publikováno v:
Journal of Second Language Writing. Jun2017, Vol. 36, p87-89. 3p.
Publikováno v:
International Journal of Research in E-learning. 2(2):31-50
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=540894
Autor:
Tsvetkova, Milena
Publikováno v:
Proceedings of the Tenth International Conference on Eurasian scientific development, 14-27, International Conference on Eurasian scientific development, 10
English: The research is dedicated to two questions: whether the media bearers without text, the books without letters and the entirely emtpty book could be called books and whether they could be readable. The medialogical analysis is oriented to the
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/54571