Zobrazeno 1 - 10
of 4 526
pro vyhledávání: '"transition and primary school"'
Publikováno v:
TEM Journal. Nov2024, Vol. 13 Issue 4, p3086-3091. 6p.
Autor:
Ma, Junqian
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2024, Vol. 13, Issue 5, pp. 505-519.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-02-2024-0047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seabra-Santos, Maria1,2 (AUTHOR) seabramj@fpce.uc.pt, Major, Sofia2,3 (AUTHOR), Patras, Joshua4 (AUTHOR), Pereira, Marcelino1,2 (AUTHOR), Pimentel, Mariana1 (AUTHOR), Baptista, Elsa1 (AUTHOR), Cruz, Francisca1 (AUTHOR), Santos, Mariana1 (AUTHOR), Homem, Tatiana2 (AUTHOR), Azevedo, Andreia Fernandes2 (AUTHOR), Gaspar, Maria Filomena1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Aug2022, Vol. 50 Issue 6, p1071-1081. 11p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Lau, Eva Yi Hung a, c, ⁎, Power, Thomas G. b
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review May 2018 88:257-266
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2019 69:138-149
Autor:
Pellegrini, A. D., Bartini, Maria
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2000 Oct 01. 37(3), 699-725.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1163486
Autor:
Hesketh, KR, Brage, S, Ekelund, U, Cooper, C, Godfrey, K, Harvey, NC, Inskip, H, Robinson, S, van Sluijs, EM
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2017 Sep 01. 71, A33-A34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26383813
Autor:
Wong, Mun a, ⁎, Power, Thomas G. b
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review May 2019 100:183-190