Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"transformative evaluation"'
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation, Vol 19, Iss 44 (2023)
Evaluation approaches that aim to support large-scale social change need to address neoliberal logic ingrained in the way evaluation has been institutionalized in the US since the early 1900s. Harmful dynamics resulting from evaluation’s institutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf960b7e0dc84770b6a7a261e064d811
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Food Systems, Vol 6 (2023)
Evaluation ideally plays an important role in determining the value and impact of community food system initiatives and movements, providing recommendations for informed decision-making, learning, and programmatic adjustments. Given that community fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/591f618cab7b4a91b45c1b2e841b4ada
Autor:
S. Linda Khumalo
Publikováno v:
African Evaluation Journal, Vol 10, Iss 1, Pp e1-e10 (2022)
Background: It is imperative to recognise the effects of the intrinsically Eurocentric development agenda on attaining transformative evaluation that appropriately addresses development priorities in Africa. The role of international development agen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa69d9a8aa18493491f33e1240cfed84
Autor:
Isaac Abuya, Peter Otieno Odero
Increased discriminatory ethnic profiling has been observed in Kenya based on factors such as race, ethnicity, religion, gender, sexual orientation, socioeconomic status, age, and disability. This has led to social inequalities, especially for the ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6832b363ba676d606d69d90b7489001b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
La presente investigación pretende proponer unos presupuestos de evaluación dialógica de los aprendizajes desde una fundamentación epistemológica, pedagógica y metodológica que conduzcan a la formación integral en los estudiantes de básica s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4242::3d5d3795d36edcbd698b6c6c755f1dfe
https://hdl.handle.net/20.500.12442/10716
https://hdl.handle.net/20.500.12442/10716
Autor:
Michele Tarsilla
Publikováno v:
African Evaluation Journal, Vol 2, Iss 1, Pp e1-e13 (2014)
Despite the copious resources allocated by international development partners to enhance African countries’ capacity to evaluate the performance and impact of development programmes and policies, most evaluation capacity building (ECB) efforts have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11df941e184740b3aff6ec88dec5002e