Zobrazeno 1 - 10
of 8 220
pro vyhledávání: '"transcriptomic sequencing"'
Accurate sample classification using transcriptomics data is crucial for advancing personalized medicine. Achieving this goal necessitates determining a suitable sample size that ensures adequate statistical power without undue resource allocation. C
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.06180
Publikováno v:
Biomarker Research, Vol 12, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Cancer-associated fibroblasts (CAFs) are the major components of the tumor microenvironment and are related to tumor proliferation, metastasis, relapse, and drug resistance. With the development of sequencing technologies, single-cell RNA se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed8fa35fc52d4442bc0e386d16f8de54
Autor:
Qiuping Lin, Zhen Wang, Guohui Ding, Guang Li, Liqin Chen, Qingzhu Qiu, Sirui Song, Wei Liu, Xunwei Jiang, Min Huang, Libing Shen, Tingting Xiao, Lijian Xie
Publikováno v:
Frontiers in Immunology, Vol 15 (2024)
BackgroundKawasaki disease (KD) is an acute systemic vasculitis that can lead to acquired heart disease in children mostly from in developed countries. The previous research showed that B cells in KD patients underwent a profound change in both the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/449d2e10c8e04339925874fe4f33cd98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Materials Science: Materials in Medicine, Vol 35, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Both silicon (Si) and zinc (Zn) ions are essential elements to bone health and their mechanisms for promoting osteogenesis have aroused the extensive attention of researchers. Thereinto, the mechanism by which dual ions promote osteogenic di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51e2609edf284aacaf0c96f2389a4616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.