Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"trajectory of learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena V. Soboleva, Anna N. Sokolova
Publikováno v:
Современные информационные технологии и IT-образование, Vol 15, Iss 2, Pp 395-405 (2019)
The article is devoted to the investigation of the mechanisms underlying the increase in the effectiveness of the cognitive activity of subjects of learning, by including digital media with non-linear information representation in cognitive process.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1635965459c5413f819f0ede0db01ae6
Publikováno v:
Educação Matemática Debate, Vol 3, Iss 8, Pp 171-193 (2019)
In this article the mobilized knowledge of a Mathematics teacher is discussed from a Hypothetical Trajectory of Learning (HTL) to a group of deaf students. The article has a theoretical based researches about the usage of the HTL in the teaching of M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c3b1196573c4ccea90bb6dcbe9b783e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kozlov, Sergey Valerievich
Publikováno v:
Traektoriâ Nauki / Path of Science. 2(03):19-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=958488
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.