Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"traits of giftedness"'
Publikováno v:
Qualitative Research in Education, Vol 10, Iss 3 (2021)
The Decree-Law 54/2018 combined with Ordinance 223-A / 2018 - Article 33 regulates the inclusion of gifted students in Portuguese schools. This study aims to investigate primary school teachers` perceptions of giftedness and their experiences of work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15ca344a8767410886ea62685dabe598
The Decree-Law 54/2018 combined with Ordinance 223-A / 2018 - Article 33 regulates the inclusion of gifted students in Portuguese schools. This study aims to investigate primary school teachers` perceptions of giftedness and their experiences of work
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::c33c4e9744cd32a040033030f861142c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 158-167
Journal of Social Studies Education Research
Journal of Social Studies Education Research, Vol 9, Iss 1, Pp 158-167 (2018)
Journal of Social Studies Education Research
Journal of Social Studies Education Research, Vol 9, Iss 1, Pp 158-167 (2018)
The article explores the cultural potential of reading as one of the factors in the development of children's giftedness. The role of the book as the bearer of culture in the process of preserving national identity is revealed. The authors of the art
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::58e15b56bcf6d8f8fdf0616bf3604eca
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jsser/issue/37945/438323
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jsser/issue/37945/438323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.