Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"training place"'
Publikováno v:
Управленческое консультирование, Vol 0, Iss 8, Pp 8-13 (2018)
The article considers various educational technologies for the training of highly qualified specialists - experts in the field of state and municipal management.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cd2d9cd6d164169ae3b4ea2135727fe
Publikováno v:
رشد و یادگیری حرکتی ورزشی, Vol 4, Iss 1, Pp 19-35 (2012)
The aim of the present study was to examine the hypothesis of the specificity of practice regarding training place (to determine whether learning a sport skill was specific to the training place). Participants were 30 adolescent female students (mean
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d05fe5b6f3c4bcba71d58acaf57faac
Autor:
Yoshidome, Hisaharu
Publikováno v:
福祉社会学部論集. 36(4):51-62
application/pdf
本稿は、2010年代前半のドイツの訓練市場の情勢を詳細に分析することをとおして、同市場で新たに生じるに至った事態を明らかにしようとしたものである。分析の結果、
本稿は、2010年代前半のドイツの訓練市場の情勢を詳細に分析することをとおして、同市場で新たに生じるに至った事態を明らかにしようとしたものである。分析の結果、
Autor:
Vyacheslav Kartukhin
Publikováno v:
Управленческое консультирование, Vol 0, Iss 8, Pp 8-13 (2018)
The article considers various educational technologies for the training of highly qualified specialists - experts in the field of state and municipal management.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isabelle Pailliart
S’intéressant aux politiques de nouvelles implantations universitaires, l’auteur met en lumière le parallélisme qui existe entre cette mise en oeuvre et celle du développement des nouvelles technologies de communication. Une même question tr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6c9e4ce2edc87f963d37272bb79e705
http://edc.revues.org/2419
http://edc.revues.org/2419
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.