Zobrazeno 1 - 10
of 234
pro vyhledávání: '"train rescheduling"'
Publikováno v:
High-Speed Railway, Vol 1, Iss 4, Pp 248-257 (2023)
Real-time train rescheduling plays a vital role in railway transportation as it is crucial for maintaining punctuality and reliability in rail operations. In this paper, we propose a rescheduling model that incorporates constraints and objectives gen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70f812a7c58e48ee901d4309456eab67
Publikováno v:
Railway Sciences, 2023, Vol. 2, Issue 3, pp. 358-370.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RS-05-2023-0022
Publikováno v:
Railway Sciences, Vol 2, Iss 3, Pp 358-370 (2023)
Purpose – This paper aims to propose a train timetable rescheduling (TTR) approach from the perspective of multi-train tracking optimization based on the mutual spatiotemporal information in the high-speed railway signaling system. Design/methodolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f42a8a8b6ec642b7a5a409eb7114e3ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Transportation Science and Technology, Vol 11, Iss 1, Pp 83-106 (2022)
Due to the multi-level nature of public transport networks, disruption impacts may spill-over beyond the primary effects occurring at the disrupted network level. During a public transport disruption, it is therefore important to quantify and control
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/983b3593fee040088628e76422ca4f45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 19, p 10695 (2023)
For high-speed railway operations at the network level, unforeseen events that lead to operation interruptions are inevitable, which should be handled within a short period of time to reduce the influence of the events as much as possible. This paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a799ca93aa5647bbb1481b0172baecc6
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 41042-41051 (2021)
The definition of train scheduling is going to shift its current static approach, as generally resulting in a timetable, towards a dynamic approach where the timetable can be modified in order to enhance the satisfaction of passengers’ demand. In t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/865457ef1be9499d9d3c9d1b569a2432