Zobrazeno 1 - 10
of 35 945
pro vyhledávání: '"traction control"'
This study presents a nonlinear model predictive control (NMPC) formulation for preview-based traction control, which uses the information on the expected tire-road friction coefficient ahead to enhance the wheel slip control performance, in the cont
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.02206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 9, Iss , Pp 1081-1090 (2023)
The existing optimization scheduling of regional CCHP system does not take into account the different control objectives and response characteristics of each unit under multiple operating states in the whole operation domain, so it is difficult to ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67590fef78034cb28f12a01e411edffb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Food Research, Vol 18, Iss , Pp 101515- (2024)
This paper examines the impact of pressure change in the Traction-Control cylinder of a six-furrow semi-mounted reversible plough's on the vertical load distribution among the tractor's wheels. The study's findings indicate that increasing the pressu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd8f096a293348e68da604dcaa341fb3
Autor:
Vošahlík, David, Haniš, Tomáš
A novel vehicle traction algorithm solving the traction force allocation problem based on vehicle center point motion feedback controller is proposed in this paper. The center point motion feedback control system proposed utilizes individual wheel to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.01251