Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"track recommendations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 49(3), 613-647. Wiley
Track recommendations provided to students in the final grade of primary education lead the allocation to specific school tracks in secondary education in the Netherlands. Where the results of a standardised test indicate that students are able to go
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogische Studiën. 99(1):20-35
In the Dutch education system, two indicators are used to place students in a fitting track in secondary education: a track recommendation by the primary school and a track recommendation based on a standardized attainment test. The school provides t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogische Studiën. 97(4):263-280
In the transition from Dutch primary to secondary education, two indicators are used to place students in the right track: primary school teachers' track recommendations (TTR) and standardized achievement tests (SATs) at the end of primary school. Wh
Publikováno v:
Pedagogische Studiën, 99(1), 20-35. VOR-VFO
In the Dutch education system, two indicators are used to place students in a fitting track in secondary education: a track recommendation by the primary school and a track recommendation based on a standardized attainment test. The school provides t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3a41459f8c0adf4157de16e0fdda1000
https://research.rug.nl/en/publications/7242a48e-581b-4895-8f09-e0a59c7f98cb
https://research.rug.nl/en/publications/7242a48e-581b-4895-8f09-e0a59c7f98cb
Publikováno v:
Pedagogische studien, 97(4), 263-280. VOR-VFO
In the transition from Dutch primary to secondary education, two indicators are used to place students in the right track: primary school teachers' track recommendations (TTR) and standardized achievement tests (SATs) at the end of primary school. Wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::dc3c502beb52ce9697c3146a7f682649
https://research.rug.nl/en/publications/9bf0a048-19c9-4acd-8115-247e8466a4a6
https://research.rug.nl/en/publications/9bf0a048-19c9-4acd-8115-247e8466a4a6
Autor:
Monique Dijks, Warrens, Matthijs J., Fleur, E., Hanke Korpershoek, Wichgers, I. J. M., Roel Bosker
Publikováno v:
Pedagogische studien, 97(4), 263-280. VOR-VFO
University of Groningen
University of Groningen
In the transition from Dutch primary to secondary education, two indicators are used to place students in the right track: primary school teachers' track recommendations (TTR) and standardized achievement tests (SATs) at the end of primary school. Wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::85e6dd8e45c58ffc68b01ee768d7ce69
https://research.rug.nl/en/publications/d8134bb7-e1d3-47e9-bbd8-bc879169812f
https://research.rug.nl/en/publications/d8134bb7-e1d3-47e9-bbd8-bc879169812f