Zobrazeno 1 - 10
of 4 675
pro vyhledávání: '"township schools"'
Publikováno v:
International Journal of Research in Business & Social Science. Mar2024, Vol. 13 Issue 2, p364-374. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nkambule Bongani Innocent
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 14, Iss 2, Pp 75-90 (2023)
Sustainable Development Goal No 4 (SDG4) resonates with all education systems of the world. It has resulted in education policies being created and promulgated with sustainability and development in mind. In the context of the Fourth Industrial Revol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c37183b3cd5b4bf0930612061d1729e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 42, Iss 1 (2024)
School-related gender-based violence (SRGBV) is a major obstacle to universal schooling and the right to education for girls. Inequitable gender norms and stereotypes, based on hierarchies and forms of subordination, amplify and contribute to the SRG
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f565f67292246e6b7823a54156c9316
Autor:
Mbuisa, Mahlatini
The aim of this study was to find solutions to problems relating to the fact that many township learners are not optimally prepared for the Grade 12 final examination resulting in them having limited possibilities for further studies and after-school
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/22717
Autor:
Siphokazi Kwatubana
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Teachers in township schools are vulnerable because of the low socio-economic conditions of the communities in which their schools are located. Such factors coupled with personal challenges can have a negative impact on their health. The aim of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20ee1ee40a6148c2a788ef447d4f446b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tebogo Jillian Mampane
Publikováno v:
BCES Conference Books, Vol 18, Pp 212-218 (2020)
The purpose of the paper is to highlight ways in which mathematics educators are supported through school inspection. The aim of this paper is to establish whether mathematics educators are adequately supported through school inspection to address ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/588c817ad74748358126702864fbfb0a
Publikováno v:
In Linguistics and Education August 2020 58