Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"tourists' experiences"'
Publikováno v:
Kybernetes, 2023, Vol. 53, Issue 4, pp. 1545-1566.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-11-2022-1525
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 12, Issue 3, pp. 543-557.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-08-2020-0229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michał Żemła, Matylda Siwek
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 7, Iss 1 (2020)
Authenticity of local culture is often a subject of research, especially by tourism sociologists and anthropologists. However, what is most often discussed is authenticity of the intangible culture, like traditions and language. Still, those measures
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/635156af1db54d3fb905a2983c7dc125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Younghwan Pan, Junjie Gao
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 23; Pages: 16320
The issue that this study explores is evaluation of tourists’ experiences with smart tour guide system (STGS). To address this issue, the purpose of this study is to explore what factors influence tourists’ experiences with STGS in four Chinese s
Autor:
Lojo, Aureli, Cànoves, Gemma
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Chinese tourism has greatly expanded in recent decades and has recently arrived in Barcelona. Understanding these new tourists and their experiences is necessary to comprehend the emerging trends and respond to new opportunities. Tourism is an agent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a9c8891b87e9e9ba5f15b8a923433acf
https://hdl.handle.net/2072/449620
https://hdl.handle.net/2072/449620
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.