Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"tourist space"'
Publikováno v:
Tourism, Vol 34, Iss 1, Pp 31-43 (2024)
The aim of this study is to explain the implementation of ecotourism and the humanist (eco-humanist) perspective in the tourism space of Grand Maerakaca. This research has used qualitative methods to explore issues related to these concepts as implem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4f41bddc1b94ff992beeedc5c766622
Publikováno v:
Pedagogy and Psychology of Sport, Vol 6, Iss 1, Pp 93-103 (2020)
This study addresses the issue of inbound tourism from Germany to Poland. The analysis of the issue was made on the basis of statistical data of the Local Data Bank of the Central Statistical Office of Poland based on data on the number of German tou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54c863528bda4eb6ac30a864c200ba6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stasiak, Andrzej
Publikováno v:
Prace i Studia Geograficzne / Studies in Geography. 64(1):61-87
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=894272
Autor:
DUNETS, Alexandr, Latysheva, Olga, Bitter, Nataliya, VAKHRUSHEV, Igor, SHICHIYAKH, Rustem, Zhuruli, Georgiy
Publikováno v:
Journal of Environmental Management and Tourism (JEMT). X(02 (34)):319-324
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=767710
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 24, Iss 1, Pp 161-174 (2019)
Tourism in mountainous regions is a rapidly developing industry in many countries. The aims of this paper are to examine global tourism patterns in various mountainous regions and to define the factors that differentiate tourism development in the mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6353f6ab238945cdb83d49f36f8cf9c8
Autor:
Elena Dumitraşcu
Publikováno v:
Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XIX, Iss 2, Pp 285-289 (2019)
Among the texts dedicated to the tourism sector, there is a wide variety of genres such as: hotel catalogues, brochures, flyers, menus, travel guides, audio guides, etc. Therefore, it is interesting to analyze the structure of these materials and the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16c6ac8e3df64d17a3602bb236e474d7
Publikováno v:
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв / National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald. (4):194-198
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=819088
Autor:
Matuszewska, Dorota
Publikováno v:
Prace i Studia Geograficzne / Studies in Geography. 63(4):107-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=895698