Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"tourist reviews"'
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 9, p e1538 (2023)
Using technology for sentiment analysis in the travel industry can extract valuable insights from customer reviews. It can assist businesses in gaining a deeper understanding of their consumers’ emotional tendencies and enhance their services’ ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce2416655d7e445091f2994de835980b
Autor:
Agnieszka Niezgoda, Izabela Wyszowska
Publikováno v:
Studia Periegetica, Vol 30, Iss 2, Pp 45-59 (2020)
The purpose of the study was to analyze the role of the Renaissance in Poland and the way it is reflected in tourists’ reviews. The authors focused in particular on tourists’ awareness concerning the importance of three major Renaissance landmark
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f67de50ec77497db9035346164399ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 11; Pages: 8748
The number of inbound tourists in Japan has been increasing steadily in recent years. However, due to the COVID-19 pandemic, the number of inbound tourists decreased in 2020. This is particularly worrisome for Japan, as the number of inbound tourists
Publikováno v:
Issue: 53 349-365
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Online tourist reviews are widely used to identify and evaluate a wide variety of tourism-related products and services. Sustainable products and green services for all industries and workplaces; with the increasing environmental awareness, it has st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Local and global coexist in any tourist destination, and the challenge of tourism sustainability is what remains in the balance between these two dimensions. Social and consumer-generated media are...
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4fd66f112769d8e6a492be0d76c1c7e5
http://hdl.handle.net/11577/3347241
http://hdl.handle.net/11577/3347241
Tourism is a widely increasing industry and tourist reveiws plays the vital role for the people to select the place , hotel , restaurants and others. Sometimes there is collection of irrelevant data which leads to the unwanted errors. So as to minimi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6fbf3e3962e9da831fae75234f29fa1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.