Zobrazeno 1 - 10
of 399
pro vyhledávání: '"tourist destination loyalty"'
Autor:
Chaiyawit Muangmee, Kanakorn Sawangcharoen, Veerapan Pongvatnanusorn, Thun Chaitorn, Nuttapon Kassakorn, Shahab E. Saqib
Publikováno v:
Changing Societies & Personalities, Vol 7, Iss 4, Pp 190-205 (2023)
This research aims to explore the image of the homestay entrepreneurs through service marketing mix, tourist satisfaction, and tourist loyalty toward homestay entrepreneurs and find their tourist destination loyalty model. The data were collected fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68be3118a54f41948218b795784eb729
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2020, Vol. 11, Issue 4, pp. 603-625.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-01-2020-0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aktaş, Abidin Can, Köroğlu, Özlem
Publikováno v:
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ / JOURNAL OF TURKISH TOURISM RESEARCH. 5(1):678-703
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939060
Autor:
Dr. Bang Nguyen Viet, Hai Ho Nguyen
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 8, Iss 3 (2019)
The purpose of this paper is to define and measure key factors regarding to tourist destination loyalty in Ho Chi Minh city (Viet Nam).This study has used qualitative and quantitative research approaches: (i) qualitative research was carried out thro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35520587805c47eaba611a46691f49fc
Autor:
Hernández-Rojas, Ricardo David1 (AUTHOR) ricardo.hernandez@uco.es, Huete Alcocer, Nuria2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/17/2021, Vol. 16 Issue 6, p1-19. 19p.
Publikováno v:
Journal of Innovation & Knowledge, Vol 4, Iss 2, Pp 71-77 (2019)
The measurement of loyalty is a topic of great interest for the marketing academic literature. The relation that loyalty has with the results of organizations has been tested by numerous studies and the search to retain profitable customers has becom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49f937d6b9864a2494f510e7383964dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.