Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"tourism supply chain performance"'
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 44, Iss 4, Pp 1246-1252 (2022)
Cooperation among members in the supply chain is essential and is a core element in the supply chain management strategy. This article uses a combination of qualitative and quantitative analysis methods. Structural equation modeling (SEM) demonstra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5b645dabeb442e99e0137765ceb2c54
Оцінка впливу інформаційних технологій на ефективність ланцюга надання туристичних послуг у В'єтнамі
Autor:
Quoc Nghi Nguyen, Thi Hong Loc Hoang
Publikováno v:
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Vol. 6 No. 13 (120) (2022): Transfer of technologies: industry, energy, nanotechnology; 96-106
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Том 6 № 13 (120) (2022): Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології; 96-106
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Том 6 № 13 (120) (2022): Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології; 96-106
In the context of the industrial revolution 4.0, information technology (IT) plays an essential role in the supply chain operation. Adopting IT helps companies stay competitive globally. Many researchers have highlighted the influence of IT on supply
Publikováno v:
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
instname
Evaluation of end-to-end tourism supply chain performance from the end customer (tourist) perspective is missing from literature, which necessitates for investigation. As the end customers are involved throughout all stages of the tourism supply chai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::49619f05738eadf6923c50101aa4cc5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ENLIGHTENING TOURISM. A PATHMAKING JOURNAL. 11:531
Evaluation of end-to-end tourism supply chain performance from the end customer (tourist) perspective is missing from literature, which necessitates for investigation. As the end customers are involved throughout all stages of the tourism supply chai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.