Zobrazeno 1 - 10
of 370
pro vyhledávání: '"tourism demand forecasting"'
Publikováno v:
Nankai Business Review International, 2024, Vol. 15, Issue 4, pp. 703-726.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/NBRI-10-2023-0097
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 10, p e2329 (2024)
Tourism demand projection is paramount for both corporate operations and destination management, facilitating tourists in crafting bespoke, multifaceted itineraries and enriching their vacation experiences. This study proposes a multi-layer self atte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00a4237519ff4377b991c009f1601f9b
Autor:
Hu Yuhan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Man and nature are interconnected and interdependent. The naturalization of man reflects the scientific nature of the landscape, the development of ecotourism is to establish the development of man and nature in harmony and unity of the development o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8474b16e961434a9bf89abea0dada7c
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 134259-134268 (2023)
An accurate tourism demand forecasting model is crucial for tourism decision-makers. In recent years, several deep learning-based models have been developed to predict tourist arrivals via search intensity indices. However, few methods consider the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15abc021bccd4916be77023e1b466cec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hongwei Wang, Wenzheng Liu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 125972-125991 (2022)
The volatility of tourism demand is often caused by some irregular events in recent years. Typically, inbound tourists are quite sensitive to various factors, including the exchange rate fluctuation, consumer price index, personal or household income
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efe5171c82ff40a1bc9902b113ac0868
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.