Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"torque distribution strategy"'
Publikováno v:
Machines, Vol 12, Iss 9, p 613 (2024)
This paper takes the dual-motor pure electric mining dump truck as the research object and designs a dual-motor rear-drive torque optimization allocation strategy in view of the problems such as the large load variation of the dump truck and the fact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73f64abd87bb4479b404841c80d8adcb
Publikováno v:
Alexandria Engineering Journal, Vol 66, Iss , Pp 53-63 (2023)
An average torque distribution (ATD) strategy for low-speed operation of three-phase switched reluctance motor (SRM) with hall-effect rotor position sensor, as well as a calibration method for the sensor, are proposed. The sensor can only detect unal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88a616686bda45e6b8a4a7ca2fe8d2fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 135975-135988 (2020)
In this paper, an optimal torque distribution strategy (OTDS) for four-motorized-wheel electric vehicle (4MWEV) is proposed aiming at improving the tractive efficiency and braking energy recovery performance. Based on the motor efficiency map, the ob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/283e8df4a6094bd6adc9ac37fb2207cc
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 64627-64640 (2019)
Since four in-wheel-motor drive electric vehicles (4IDEVs) are overactuated systems, the torque distribution strategy is crucial for improving the system efficiency, lateral stability, and safety. Hence, this paper proposes a multiobjective optimal t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4fba92796f449b293bb36137d674d64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 49523-49536 (2018)
This paper investigates the optimal component sizing problem for a four-wheel-independently-actuated electric vehicle. First, a real-time optimal distribution strategy is devised to allocate the torque demands to each actuation motor of the vehicle w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/108e0c87e7d94076a4c7ac170d527f0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.