Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"tom Dieck, M.C."'
Publikováno v:
In Tourism Management Perspectives November 2023 49
Publikováno v:
Extended Reality and Metaverse ISBN: 9783031253898
Extended reality and metaverse: Immersive technology in times of crisis, 72-84
STARTPAGE=72;ENDPAGE=84;TITLE=Extended reality and metaverse
Extended reality and metaverse: Immersive technology in times of crisis, 72-84
STARTPAGE=72;ENDPAGE=84;TITLE=Extended reality and metaverse
Organizations and brands have long since used stories to communicate and resonate with their audiences. Nowadays, novel interactive media formats are used to enhance these brand-consumer interactions. Augmented reality (AR) holds the potential to aid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::87e401cd1575600d474af01cbad5f6a5
https://doi.org/10.1007/978-3-031-25390-4_6
https://doi.org/10.1007/978-3-031-25390-4_6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Berlo, Z.M.C., van Reijmersdal, E.A., Smit, E.G., van der Laan, L.N., Jung, T., tom Dieck, M.C., Rauschnabel, P.A.
Publikováno v:
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030378684
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Virtual reality (VR) has become a new playground for brands and advertisers. However, empirical evidence for the effectiveness of VR branded content is still scarce. The aim of this study is therefore to examine the effectiveness of branded content i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zheleva, A., Smink, A.R., Vettehen, P.H., Ketelaar, P., tom Dieck, M.C., Jung, T.H., Loureiro, S.M.C.
Publikováno v:
Augmented reality and virtual reality : new trends in immersive technology
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030680855
Tom Dieck, M.C.; Jung, T.H.; Loureiro, S.M.C. (ed.), Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology, 125-137. Cham : Springer
STARTPAGE=125;ENDPAGE=137;TITLE=Tom Dieck, M.C.; Jung, T.H.; Loureiro, S.M.C. (ed.), Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology
Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology, 125-137
STARTPAGE=125;ENDPAGE=137;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030680855
Tom Dieck, M.C.; Jung, T.H.; Loureiro, S.M.C. (ed.), Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology, 125-137. Cham : Springer
STARTPAGE=125;ENDPAGE=137;TITLE=Tom Dieck, M.C.; Jung, T.H.; Loureiro, S.M.C. (ed.), Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology
Augmented reality and virtual reality: New trends in immersive technology, 125-137
STARTPAGE=125;ENDPAGE=137;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Online retailers are employing interactive technologies to reduce the risk of online purchases. Augmented reality (AR) serves this aim by placing virtual 3D objects (e.g., new furniture) into the consumers’ homes. This study investigates the consum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3ce62fabaaa08b45556b10bf3df7100b
https://hdl.handle.net/1854/LU-8687775
https://hdl.handle.net/1854/LU-8687775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.