Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"to teach inclusively"'
Autor:
Tatiana S. Makarova, Eugenia E. Matveeva, Maria A. Molchanova, Elena A. Morozova, Natalia V. Burenina
Publikováno v:
Интеграция образования, Vol 25, Iss 1, Pp 144-158 (2021)
Introduction. The adequate professional and psychological-methodology training of teachers is of major importance in teaching a foreign language to learners who have health impairment. In spite of the numeral works published in Russia and abroad whic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4445dcd293364307a27ae479c0ce9264
Publikováno v:
Интеграция образования, Vol 25, Iss 1, Pp 144-158 (2021)
Introduction. The adequate professional and psychological-methodology training of teachers is of major importance in teaching a foreign language to learners who have health impairment. In spite of the numeral works published in Russia and abroad whic
Autor:
Kliewer, Chris1
Publikováno v:
Encounter. Spring2007, Vol. 20 Issue 1, p47-49. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nevin, Ann nevin@bellsouth.net
Publikováno v:
Remedial & Special Education. May/Jun2010, Vol. 31 Issue 3, p223-224. 2p.