Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"time and effort"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 121 (2024)
We propose a model for use in higher education after COVID-19 that addresses how to organize class methods for effective and efficient teaching outcomes for both students and instructors. Faculty have a finite amount of time that they may spend on th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1c758fcc92d4f28ab5bc18a536416aa
Autor:
Alessandro Moura Zagatto, Joel Abraham Martínez González, Rodrigo Araujo Bonetti dePoli, Fabio Augusto Barbieri, Leonardo de los Santos Bloedow, Leonardo Peyré‐Tartaruga
Publikováno v:
Physiological Reports, Vol 11, Iss 5, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract This study verified whether mechanical variables influence the anaerobic capacity outcome on treadmill running and whether these likely influences were dependent of running experience. Seventeen physical active and 18 amateur runners, males,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8992ee59491e4faab067bda4ba03bf2e
Autor:
Tracy M. Layne, Uraina S. Clark, Nihal E. Mohamed, Sarah J. Miller, Jamilia R. Sly, Holden E. Kata, Varuna Astha, Steven A. Lawrence, Yvette Hutson, Kirk N. Campbell, Emma K.T. Benn
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 7 (2023)
A crucial reckoning was initiated when the COVID-19 pandemic began to expose and intensify long-standing racial/ethnic health inequities, all while various sectors of society pursued racial justice reform. As a result, there has been a contextual shi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0446973f80542849fd394e965860c9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edna Rabenu, Or Shkoler
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 24; Pages: 16362
The construct of heavy-work investment (HWI) is bi-dimensional, revolving around the investment of both time and effort at work. The current paper expands the research thinking and joins the pioneering studies that explore HWI as a relatively new con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joyce Neroni, Hieronymus J.M. Gijselaers, Paul A. Kirschner, Renate H. M. de Groot, Celeste Meijs
Publikováno v:
Neroni, J, Meijs, C, Gijselaers, H J M, Kirschner, P A & de Groot, R H M 2019, ' Learning strategies and academic performance in distance education ', Learning and Individual Differences, vol. 73, pp. 1-7 . https://doi.org/10.1016/j.lindif.2019.04.007
Learning and Individual Differences, 73, 1-7. Pergamon Press Ltd.
Learning and Individual Differences, 73, 1-7. Elsevier
Learning and Individual Differences, 73, 1-7. Pergamon Press Ltd.
Learning and Individual Differences, 73, 1-7. Elsevier
The role of learning strategies in gaining academic success has been widely investigated for campus-based college students. Within distance education (DE) students, however, research on this relationship is limited, while this group of learners is gr
This study addresses the issue of an enhanced acoustical design of rooms for speech, which besides targeting high speech intelligibility also ensures minimal effort in speech reception. Speech-in-noise tests in the Italian language were proposed to n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::551e4b50e4da869a7ee701fa07c92a35
http://hdl.handle.net/11392/2385729
http://hdl.handle.net/11392/2385729