Zobrazeno 1 - 10
of 828
pro vyhledávání: '"three-phase traffic theory"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 89455-89468 (2023)
With the deployment of autonomous vehicles (AV), it can be assumed that a heterogeneous flow consisting of human driving and autonomous vehicles will appear in urban road networks. Numerous studies have shown that bus stops tend to have great influen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e56f3e618044223ad6d1b9b81809586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems. 22:3112-3122
The rapid development of traffic theory and information technology has provided diversified and large-scale traffic data resources for traffic research and urban traffic management. At the same time, these data also present many challenges, such as m
Publikováno v:
Computer Research and Modeling. 13:319-363
We present a simulation methodology for the prediction of “unexpected” bottlenecks, i.e., the bottlenecks that occur suddenly and unexpectedly for drivers on a highway. Such unexpected bottlenecks can be either a moving bottleneck (MB) caused by
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Transport/Trasporti Europei. :1-12
Traffic microsimulation has been used for the analysis of road safety. In particular, some studies have confirmed that the reproduction by simulation of user behaviour under different traffic flows and geometry conditions can identify near crashes ev
Autor:
Stephen F. Smith
Publikováno v:
AI Magazine. 41:5-18
Real-time traffic signal control presents a challenging multiagent planning problem, particularly in urban road networks where, unlike simpler arterial settings, there are competing dominant traffic flows that shift through the day. Further complic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.