Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"thornton, simone"'
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Sep2023, Vol. 55 Issue 10, p1096-1108. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burgh, Gilbert, Thornton, Simone
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2016 Apr 01. 42(2), 165-177.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24736433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
thornton, simone1 s.thornton@uq.edu.au, graham, mary1 m.graham5@uq.edu.au, burgh, gilbert1 g.burgh@uq.edu.au
Publikováno v:
Childhood & Philosophy. 2021, Vol. 17, p1-29. 29p.
Autor:
Thornton, Simone1 simone.thornton@uqconnect.edu.au
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. 2019, Vol. 51 Issue 6, p608-618. 11p.
Autor:
burgh, gilbert1 g.burgh@uq.edu.au, thornton, simone1 s.thornton@uq.edu.au
Publikováno v:
Childhood & Philosophy. 2019, Vol. 15, p1-20. 20p.
Autor:
burgh, gilbert, thornton, simone
Publikováno v:
childhood & philosophy; v. 15 | 2019; 01-20
Childhood & Philosophy (Rio de Janeiro. Online)
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Childhood & Philosophy (Rio de Janeiro. Online)
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
According to Val Plumwood (1995), liberal-democracy is an authoritarian political system that protects privilege but fails to protect nature. A major obstacle, she says, is radical inequality, which has become increasingly far-reaching under liberal-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::8a6b8be67d8475fb3b40e83a8c88626e
https://www.e-publicacoes.uerj.br/index.php/childhood/article/view/42794
https://www.e-publicacoes.uerj.br/index.php/childhood/article/view/42794
Autor:
Burgh, Gilbert1 (AUTHOR), Thornton, Simone1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Aug2016, Vol. 48 Issue 9, p884-898. 15p.