Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"third space professionals"'
Autor:
Ian Johnson, Silvina Bishopp-Martin
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 32 (2024)
This mini-keynote encouraged attendees to consider their stance towards LD scholarship, including current enablers and barriers to engagement. Like many other third space professionals, learning developers’ participation in scholarship is somewhat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01bd496b54704ce5b491e094ef3aaf1d
Autor:
Akiko Mori
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionIn recent years, universities have been expected to participate in Japanese high school education, especially in the “period for inquiry-based cross-disciplinary study.” Despite various university faculties engaging in diverse educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17a22f1664694718959b4a930ccb1101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conway, Maree1
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Oct2013, Vol. 35 Issue 5, p568-570. 3p.
Autor:
Vabø, Agnete1 agnete.vabo@nifu.no
Publikováno v:
Higher Education (00181560). Nov2013, Vol. 66 Issue 5, p645-647. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.