Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"thinking with theory"'
Publikováno v:
Digital Culture & Education, Vol 14, Iss 5, Pp 169-190 (2023)
In this paper, we follow the co-constitutive material-participant relationships that propel action in escape room play, particularly how they open and close paths for learning. We focus on how learning is organized in one escape room game, The Author
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb39e78ef08045cb8f25164841ee4e66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Sparrman, Yelyzaveta Hrechaniuk, Olga Anatoli Smith, Klara Andersson, Deniz Arzuk, Johanna Annerbäck, Linnea Bodén, Mindy Blaise, Claudia Castañeda, Rebecca Coleman, Florian Eßer, Matt Finn, Daniel Gustafsson, Peter Holmqvist, Jonathan Josefsson, Peter Kraftl, Nick Lee, Karín Lesnik-Oberstein, Sarah Mitchell, Karin Murris, Alex Orrmalm, David Oswell, Alan Prout, Rachel Rosen, Katherine Runswick-Cole, Johanna Sjöberg, Karen Smith, Spyros Spyrou, Kathryn Bond Stockton, Affrica Taylor, Ohad Zehavi, Emilia Zotevska, Sonja Arndt, David Cardell
Publikováno v:
Culture Unbound: Journal of Current Cultural Research, Vol 15, Iss 1 (2023)
This text is an exploration of collaborative thinking and writing through theories, methods, and experiences on the topic of the child, children, and childhood. It is a collaborative written text (with 32 authors) that sprang out of the experimental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec78dac11a8a4f17a757f4c6e0f5bbf4
Autor:
Yacoub, Mohamed A.1 nbvv@iup.edu
Publikováno v:
Qualitative Report. 2017, Vol. 22 Issue 7, p1777-1780. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ringrose, Jessica1 (AUTHOR) j.ringrose@ioe.ac.uk, Atta, Eleftheria1,2 (AUTHOR) eatta@ioe.ac.uk
Publikováno v:
Gender & Education. Oct2015, Vol. 27 Issue 6, p725-730. 6p.
Autor:
Anna Sparrman, Yelyzaveta Hrechaniuk, Olga Anatoli Smith, Klara Andersson, Deniz Arzuk, Johanna Annerbäck, Linnea Bodén, Mindy Blaise, Claudia Castañeda, Rebecca Coleman, Florian Eßer, Matt Finn, Daniel Gustafsson, Peter Holmqvist, Jonathan Josefsson, Peter Kraftl, Nick Lee, Karín Lesnik-Oberstein, Sarah Mitchell, Karin Murris, Alex Orrmalm, David Oswell, Alan Prout, Rachel Rosen, Katherine Runswick-Cole, Johanna Sjöberg, Karen Smith, Spyros Spyrou, Kathryn Bond Stockton, Affrica Taylor, Ohad Zehavi, Emilia Zotevska, Sonja Arndt, David Cardell
This text is an exploration of collaborative thinking and writing through theories, methods, and experiences on the topic of the child, children, and childhood. It is a collaborative written text (with 32 authors) that sprang out of the experimental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2af0a537d44cd3223cbe34ff24bb47fd
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-194115
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-194115
Autor:
Michelle Bergin
A workshop was facilitated at the ENOTHE Annual Meeting in Tblisi Georgia. This workshop was based on the following abstract. Introduction Reflexivity, in(formed) by social change theories and embedded in cyclical processes of praxis is according to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b9c0977606bdfef0721a3cc2137a3f8