Zobrazeno 1 - 10
of 542
pro vyhledávání: '"thinking aloud"'
Publikováno v:
Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report, Vol 47, Iss 2, Pp 253-278 (2024)
Abstract Visual media (pictures, photographs) are often used in adult literacy instruction, presumably because they are easy for adult literacy learners to process. However, relatively little research has been conducted on how adult literacy learners
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c5dd024c5ea42a880a9bed9886aefbf
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 15, p 6583 (2024)
The T1DCoach mobile application is designed to educate patients—children with type 1 diabetes (T1D) and their caregivers and diabetes educators. The idea behind the mobile application is that its users perform actions that the patient needs to perf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93e51ee4c954442980eccdc3f4afb303
Autor:
Agnese Vezzani
Publikováno v:
Ricerche di Pedagogia e Didattica, Vol 18, Iss 1, Pp 181-202 (2023)
Working in pairs can create favourable conditions for students’ involvement in reading comprehension strategies. The literature has shown practical advantages of organisation in pairs in classrooms, assimilating the functioning of the pair to that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c67462361a6e4e5dbb1e43200b0b6f4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moritz Schweiger, Jeffrey Wimmer
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 3, Pp 290-302 (2022)
The growing popularity of augmented reality has led to an increased overlaying of physical, offline space with digital, augmented space. This is particularly evident in the public space of big cities, which already feature a multitude of holographic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35391dec4ee44a0496c9c75f06d82314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUSAINS, Vol 12, Iss 1, Pp 123-134 (2020)
MODEL PROBLEM SOLVING DAN MODEL PROBLEM POSING DILENGKAPI MULTI REPRESENTASI TETRAHEDRAL KIMIA DALAM MENINGKATKAN PEMAHAMAN KONSEP SISWA Abstract A learning model has its characteristics with advantages and disadvantages. A Teacher has a particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f18fc88c1644027b467c4c4e4514cb5
Autor:
Ijirana Ijirana, Jusman Mansyur
Publikováno v:
Jurnal Ilmu Pendidikan, Vol 25, Iss 2, Pp 58-65 (2021)
This research aims to examine the pattern of external representation and metacognitive skills in chemistry problem solving for students of chemistry education at Tadulako University. This picture will enrich the treasures of thinking skills in the fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c4726b36f9948adaa1ad2ae2c9b8524