Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"think-alouds"'
Autor:
Maverick E. Smith, John P. Hutson, Mi’Kayla Newell, Dimitri Wing-Paul, Kathryn S. McCarthy, Lester C. Loschky, Joseph P. Magliano
Publikováno v:
Vision, Vol 8, Iss 3, p 50 (2024)
Scene Perception and Event Comprehension Theory (SPECT) posits that understanding picture stories depends upon a coordination of two processes: (1) integrating new information into the current event model that is coherent with it (i.e., mapping) and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/078ff578a9e64d2abf9fe17d7673cfaa
Autor:
Melissa A. Bowles, Kacie Gastañaga
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 12, Iss 4, Pp 675-696 (2022)
This study compares the processing of three different types of written corrective feedback (WCF) by heritage language (HL), second language (L2), and third language (L3) learners who wrote and revised three short essays and received a different type
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e146856c25c4ea3907cb6b6fb68a28c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bowles, Melissa A., Gastañaga, Kacie
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. 12(4):675-696
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephen Bloch-Schulman
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 4, Iss 1, Pp 1-15 (2016)
The goal in this article is to offer a vision for a scholarship of philosophical learning both that philosophers find plausible and helpful and that utilizes our disciplinary skills and knowledge to produce useful insights into how students learn phi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b1680096c5d416a81e6d122cfebfd02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.