Zobrazeno 1 - 10
of 4 347
pro vyhledávání: '"theory of consumption values"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 12, pp. 3666-3682.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-08-2022-0226
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2024, Vol. 58, Issue 8, pp. 1829-1857.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2022-0653
Publikováno v:
Management & Sustainability: An Arab Review, 2024, Vol. 3, Issue 4, pp. 385-403.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSAR-07-2023-0040
Autor:
Koay, Kian Yeik, Leong, Mei Kei
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Business Administration, 2023, Vol. 16, Issue 5, pp. 1226-1240.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJBA-04-2023-0155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Internet Commerce. 2023, Vol. 22 Issue 4, p509-537. 29p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
Shah, Priya1 (AUTHOR), Joshi, Rohit2 (AUTHOR), Tripathy, Nalini Prava2 (AUTHOR), Mehta, Neha1 (AUTHOR) nehamehta@ljku.edu.in
Publikováno v:
Journal of International Food & Agribusiness Marketing. Aug2024, p1-24. 24p. 2 Illustrations.
Autor:
Bahoo, Salman1 (AUTHOR) sbahoo@edcparis.edu, Umar, Rana Muhammad2 (AUTHOR), Mason, Michela Cesarina2 (AUTHOR), Zamparo, Gioele2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Retail, Distribution & Consumer Research. Sep2024, Vol. 34 Issue 4, p417-441. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.