Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"the results of CRM"'
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 65, Iss 5, Pp 1767-1777 (2017)
The aim of the article is to present the results of the research in 2005 and 2015, respectively 2010, in the field of Customer Relationship Management (CRM). The subject of the research is CRM knowledge, CRM definition preference, customer contact le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a1bf559637f4e4abc8e57281db02a99
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 65, Iss 5, Pp 1767-1777 (2017)
The aim of the article is to present the results of the research in 2005 and 2015, respectively 2010, in the field of Customer Relationship Management (CRM). The subject of the research is CRM knowledge, CRM definition preference, customer contact le
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.