Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"the other evaluation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayumi,KOCHI, Yoshiaki,KAJII, Ayumi,KOCHI(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), Yoshiaki,KAJII(Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 69(1):155-167
Publikováno v:
Mathematics Education Trends and Research, Vol 2017, Iss 1, Pp 41-48 (2017)
Choosing a Proper continuous evaluation method has often referred to a problem. Teachers still do not know which continuous evaluation method can have a more effective influence on students' learning. It is needless to say that utilizing different co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
立正大学心理学研究年報. 4:39-43
Previous research on participants who are not self-acquainted has demonstrated discrepancy as well as congruence between self-evaluation and other-evaluation. This study hypothesized that in this apparently contradictory context,“ social skills”
Publikováno v:
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第一部, 学習開発関連領域. 59:167-174
The purposes of the present study were to investigate the effect of a training program for school counseling and guidance teachers throughout self-evaluation by school counseling and guidance teachers and other-evaluation by school principle, and to
Autor:
SHIMODA, H., HASHIMOTO, S., KANNO, A., SHIMODA, H.(Bunkyo University), HASHIMOTO, S.(Center for the research and support of educational practice, Tokyo Gakugei University), KANNO, A.(Center for the research and support of educational practice, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
教育実践研究支援センター-紀要論文. 3:35-40
Autor:
Kobayashi, Chihiro
Publikováno v:
対人社会心理学研究. 2:35-43
精神的健康および主観的幸福感という社会的適応の指標に、自己・他者評価がどのようにかかわるかを検討することを目的とし、2つの研究を行った。様々な特性について、ポジティブ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.