Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"the image of Slovenia"'
Autor:
Konecnik, Maja
Publikováno v:
Tourism Review, 2002, Vol. 57, Issue 1/2, pp. 6-12.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/eb058373
Autor:
Belsak, Jasna
Globalization, continuous changes in a global market, greater awareness of countries in need of country branding and competition were the main reason countries started to create their brands. This Thesis presents various aspects of a country brand an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2789::bebaa7b0f87c333eb1dd2fe17227fcab
https://hdl.handle.net/11129/1779
https://hdl.handle.net/11129/1779
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.