Zobrazeno 1 - 10
of 907
pro vyhledávání: '"the ideal self."'
Autor:
Zahoor, Adil
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 12, pp. 3409-3424.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-08-2023-0253
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 9, pp. 2177-2196.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-02-2023-0149
Exploring the role of brand–sustainability–self-congruence on consumers' evaluation of luxury brands
Autor:
Kumagai, Ken
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 35, Issue 8, pp. 1951-1969.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-05-2022-0380
Autor:
Mohammad Aliakbari, Golchin Amani
Publikováno v:
Critical Literary Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 211-236 (2023)
The ongoing increase in the population of Kurdish as Heritage Language (HL) learners encouraged the present study to explore the learners’ motivations as well as the influential factors on its development. Second Language Motivational Self-System (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f24194d6af994bfe951d89b9167e3516
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 15, Iss 3, Pp 173-193 (2023)
The theory of learned helplessness was presented by Martin Seligman in the late 60s and the early 70s. According to this theory, the previous mental learning had a tremendous impact on future performance. Learned helplessness is a cognitive process t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72b308b19d474b07932157cd1a474864
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 37, Issue 3, pp. 287-299.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-06-2021-0215
Autor:
Gardner, Donald G., Moorefield, Renee
Publikováno v:
Management Research Review, 2021, Vol. 45, Issue 10, pp. 1323-1337.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MRR-03-2021-0203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 5, pp. 798-807.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-07-2020-2998