Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"the competence of educators."'
Autor:
Zhaniya Kapasheva, Natalya Mirza, Iryna Shastsitka, Zoja Gelmanova, Aliaksandr Makouchyk, Almagul Umbetova
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In today’s rapidly evolving educational landscape, possessing digitalization competency is paramount for educators, as it enables them to effectively navigate the digital realm and engage with students in innovative ways. The global digitization of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/107571effd9248adb46c422bbd9c44e5
Autor:
Senada Mujic
Publikováno v:
Human Research in Rehabilitation, Vol 13, Iss 1, Pp 38-44 (2023)
The main goal of this research was to determine whether and to what extent educational programs and curriculums for preschool education develop competences in students that are needed for establishing partnership with parents. The basic research te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f75164d458674e53abe4b09388b78d38
Publikováno v:
Al-Fahim, Vol 4, Iss 1, Pp 86-99 (2022)
This study aims to determine the competence of private Madrasah Ibtidaiyah (MIS) educators in Piladang and their effect on the quality of education in MIS Piladang. This type of research is ex post facto research using a questionnaire with quantitati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b163f5fb4ae4bc9bb210335a25c8fdb
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych / Journal of Continuing Education. 112(1):49-61
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=962310
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol 112, Iss 1, Pp 49-61 (2021)
Digital competences are considered a particularly important component of key competences of modern people. The documents of the European Parliament and the respective Polish Teacher Training Standards indicate the need for educators to acquire comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ad3cd99a1f547389f7fce9ccc86b212
Autor:
Mujkanović, Elvira
Publikováno v:
Multidisciplinarni Pristupi u Edukaciji i Rehabilitaciji / Multidisciplinary Approaches in Education and Rehabilitation. 2(2):85-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1118083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference; Vol 5 (2021): SOCIETY.INTEGRATION.EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. May 28th-29th, 2021, Volume V, COVID-19 IMPACT ON EDUCATION, INFORMATION TECHNOLOGIES IN EDUCATION, INNOVATION IN LANGUAGE EDUCATION; 135-144
The global COVID-19 pandemic has changed the education system. The use of modern information technologies in the educational process and the introduction of distance learning are becoming more and more relevant. These requirements began to apply to a