Zobrazeno 1 - 10
of 8 052
pro vyhledávání: '"the co-authorship networks"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EPJ Data Science, Vol 12, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Co-authorship networks, where nodes represent authors and edges represent co-authorship relations, are key to understanding the production and diffusion of knowledge in academia. Social constructs, biases (implicit and explicit), and constra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e72742d9f234bccb6e808599f3f891a
Publikováno v:
Royal Society Interface, 2022
It has been observed that real-world social networks often exhibit stratification along economic or other lines, with consequences for class mobility and access to opportunities. With the rise in human interaction data and extensive use of online soc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.01701
Co-authorship networks, where nodes represent authors and edges represent co-authorship relations, are key to understanding the production and diffusion of knowledge in academia. Social constructs, biases (implicit and explicit), and constraints (e.g
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.09800
We collected and cleaned a large data set on publications in statistics. The data set consists of the coauthor relationships and citation relationships of 83, 331 papers published in 36 representative journals in statistics, probability, and machine
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.11194
Publikováno v:
Scientometrics 128(9): 5051-5078 (2023)
In scientometrics, scientific collaboration is often analyzed by means of co-authorships. An aspect which is often overlooked and more difficult to quantify is the flow of expertise between authors from different research topics, which is an importan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.07980
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 2/27/2024, Vol. 32 Issue 11, p1-19, 19p