Zobrazeno 1 - 10
of 1 160
pro vyhledávání: '"the background level"'
Publikováno v:
Liang you shipin ke-ji, Vol 32, Iss 3, Pp 16-29 (2024)
Ethyl formate and carbonyl sulfide are potential stored product fumigants. They are present naturally in the atmosphere, plants and soil. Natural levels of ethyl formate and carbonyl sulfide in newly harvested grain and stored wheat, barley, oats and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa36368550af469e88fa5712091f596c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Elementary School, Vol 9, Iss 1, Pp 48-54 (2022)
This research aims to determine the effect of parents’ educational background level and the age on the elementary school students’ learning outcomes in the implementation of online learning during the Covid-19 pandemic. The research was conducted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d3ecd383326440ba89ca423b7763e69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steven Cooper, Christopher Chan
Publikováno v:
Acoustics, Vol 2, Iss 2, Pp 416-450 (2020)
An issue exists around the world of wind farms that comply with permit conditions giving rise to noise complaints. Approval limits are normally expressed in A-weighted levels (dB(A)) external to residential receivers. The distance from the wind farm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/361823e7f3b2406cbc3f3f5b01a05b99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.