Zobrazeno 1 - 10
of 113 637
pro vyhledávání: '"the background level"'
Autor:
Gudeta, Endale Abebe1 (AUTHOR) endtse@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Materials Science. Oct2023, Vol. 58 Issue 38, p15232-15239. 8p. 1 Chart, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Geochemistry May 2023 83(2)
Publikováno v:
Elementary School, Vol 9, Iss 1, Pp 48-54 (2022)
This research aims to determine the effect of parents’ educational background level and the age on the elementary school students’ learning outcomes in the implementation of online learning during the Covid-19 pandemic. The research was conducted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d3ecd383326440ba89ca423b7763e69
We unveil a mechanism enabling a fundamental rogue wave, expressed by a rational function of fourth degree, to reach a peak amplitude as high as a thousand times the background level in a system of coupled nonlinear Schrodinger equations involving b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.00393
Autor:
Ichihara, Mie1 (AUTHOR) ichihara@eri.u-tokyo.ac.jp, Ohminato, Takao1 (AUTHOR), Konstantinou, Kostas I.2 (AUTHOR), Yamakawa, Kazuya3 (AUTHOR), Watanabe, Atsushi1 (AUTHOR), Takeo, Minoru1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/12/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Zina Fadel Kahdim, Kamal M. Abood
Publikováno v:
Al-Mustansiriyah Journal of Science, Vol 35, Iss 1 (2024)
Radiofrequency interference (RFI) describes the weakening of radio astronomy transmissions caused by man-made radio signal noise in radio telescope observation indicates the level of radio frequency noise in the sky at all times, regardless of any as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a499aeb25714703963a4069ccee0381
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.