Zobrazeno 1 - 10
of 22 326
pro vyhledávání: '"the 4Ps"'
The 4Ps Marketing Strategy as a Driver of Dynamic Capabilities: Path to Consumer/Voter Satisfaction.
Autor:
Antoniades, Nicos1 (AUTHOR) antonian@stjohns.edu, Buoye, Alexander1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Review of Marketing Science. Sep2024, Vol. 22 Issue 1, p117-132. 16p.
Autor:
Yahya, Mir Abdullatif1 latif.yahya1@gmail.com
Publikováno v:
Istanbul Management Journal. Jun2024, Issue 96, p32-58. 27p.
Autor:
JEGANATHAN, Kishokanth1 kishokanth.jeganathan@phd.ue.poznan.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2024, Issue 192, p421-435. 15p.
Publikováno v:
Health Expectations. Feb2024, Vol. 27 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Expectations, Vol 27, Iss 1, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Introduction The implementation and evaluation of patient participation to obtain high‐quality transitional care for older people is an international priority. Intermediate care (IC) services are regarded as an important part of the patien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca05134b2d6441f1b84b9d95137c11fc
Autor:
Day, Kimberly, Hagler, Debra A.
Publikováno v:
In Journal of Professional Nursing July-August 2024 53:16-24