Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"textual feature"'
Publikováno v:
Journal of Electrical Systems and Information Technology, Vol 11, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Website Uniform Resource Locator (URL) spoofing remains one of the ways of perpetrating phishing attacks in the twenty-first century. Hackers continue to employ URL spoofing to deceive naïve and unsuspecting consumers into releasing importa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0bfe1e69e4a4739a53df0bcbe7f0d2e
Autor:
Guo Jingshuai
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the advancement of the new curriculum reform, English teaching in secondary schools has become increasingly important, and it is especially crucial for establishing a scientific evaluation system for English classroom teaching to adapt to the de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/333b65c04b344d88bafe2856d7e878ea
Autor:
Alghamdi, Hanan, Selamat, Ali
Publikováno v:
Data Technologies and Applications, 2022, Vol. 56, Issue 4, pp. 461-482.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DTA-07-2021-0177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fatmah Assiri, Hanen Himdi
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 19, p 10616 (2023)
A well-known issue for social media sites consists of the hazy boundaries between malicious false news and protected speech satire. In addition to the protective measures that lessen the exposure of false material on social media, providers of fake n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83c7c2e3444c447183db1a2125c5f358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.