Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"text-matching software"'
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity, Vol 20, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Higher educational institutions in India actively address plagiarism through policies, training, and library initiatives. Despite efforts, frequent plagiarism incidents leading to retractions suggest gaps in understanding policies or their e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51735b113ade444781a22388d7364867
Autor:
Mads Paludan Goddiksen, Mikkel Willum Johansen, Anna Catharina Vieira Armond, Mateja Centa, Christine Clavien, Eugenijus Gefenas, Nóra Kovács, Marcus Tang Merit, I. Anna S. Olsson, Margarita Poškutė, Júlio Borlido Santos, Rita Santos, Vojko Strahovnik, Orsolya Varga, P. J. Wall, Peter Sandøe, Thomas Bøker Lund
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity, Vol 20, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Text-matching software (TMS) is a standard part of efforts to prevent and detect plagiarism in upper secondary and higher education. While there are many studies on the potential benefits of using this technology, few studies look into poten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10c8b5ddaee849ac98d9282b2dcc79ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah Elaine Eaton
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 48, Iss 2 (2023)
This essay discusses the technological arms race that has developed in response to academic cheating. The author highlights three technological advances that impact academic integrity, from oldest to newest: a) text-matching software, b) online exam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d3dd07b9c7c401eb0d452906664ecba
Autor:
Tomáš Foltýnek, Dita Dlabolová, Alla Anohina-Naumeca, Salim Razı, Július Kravjar, Laima Kamzola, Jean Guerrero-Dib, Özgür Çelik, Debora Weber-Wulff
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 17, Iss 1, Pp 1-31 (2020)
Abstract There is a general belief that software must be able to easily do things that humans find difficult. Since finding sources for plagiarism in a text is not an easy task, there is a wide-spread expectation that it must be simple for software t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba9e6535f3c44180af40577a5a95a4e4
Autor:
Nguyen, Quynh a, b, Buckingham, Louisa b, ∗
Publikováno v:
In English for Specific Purposes January 2019 53:90-103
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 9, p 4580 (2022)
Due to the overall widespread accessibility of electronic materials available on the internet, the availability and usage of computers in education have resulted in a growth in the incidence of plagiarism among students. A growing number of individua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4432c08716de4afc954e07f53339decf
Autor:
Eaton, Sarah Elaine
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology. 48
This essay discusses the technological arms race that has developed in response to academic cheating. The author highlights three technological advances that impact academic integrity, from oldest to newest: a) text-matching software, b) online exam
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.