Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"text optimization"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ištván, Marcel
Publikováno v:
Roczniki Humanistyczne / Annals of Arts. 64(5S):15-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=537667
Autor:
Marcel Ištván
Publikováno v:
Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik, Vol 31, Iss 1 (2017)
This article describes the theoretical basis, set-up and the conclusions of a research aimed at finding text-optimization techniques which would increase the comprehension and better the attitudes towards a text to make it more comprehensible to the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1964f2d19432416f8853c78af21973cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CIKM
Coming up with effective ad text is a time consuming process, and particularly challenging for small businesses with limited advertising experience. When an inexperienced advertiser onboards with a poorly written ad text, the ad platform has the oppo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dd55764cbf02cf50d909d1edfb81daee
http://arxiv.org/abs/2108.08226
http://arxiv.org/abs/2108.08226
Autor:
Ištván, Marcel
This dissertation describes a research aimed at finding text-optimization techniques which would increase the comprehension and better the attitudes of the readers towards the text. The aim is to evaluate the effectiveness of these techniques conside
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-267792
Autor:
Eugen-Gabriel Garais
Publikováno v:
Journal of Information Systems and Operations Management. 5:117-121
The emergence known by online press companies requires written filtered information for a better understanding and speed the understanding of texts and messages that are posted. Testing the readability of text in an online environment is important in
Publikováno v:
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783319262109
IWIFSGN@FQAS
IWIFSGN@FQAS
The description of a product or an ad’s text can be rewritten in many ways if other text fragments similar in meaning substitute different words or phrases. A good selection of words or phrases, composing an ad, is very important for the creation o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::641aba388363a1d4b15130bdb8b39a2f
https://doi.org/10.1007/978-3-319-26211-6_25
https://doi.org/10.1007/978-3-319-26211-6_25
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.