Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"text difficulty"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 614-627 (2023)
To capture learners’ interest in reading and help them understand the content of their reading, it is important to write at a level that aligns with their reading abilities. This will motivate learners to read and comprehend the material. A CEFR-al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7d3bd1e68d24ddbbfeaad13ea97a463
Publikováno v:
Russian Journal of Linguistics, Vol 26, Iss 2, Pp 342-370 (2022)
This paper introduces an adaptation of the open source ReaderBench framework that now supports Russian multilevel analyses of text characteristics, while integrating both textual complexity indices and state-of-the-art language models, namely Bidirec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d93a77c681a4ab48901d9b68217ca73
Autor:
Helta Anggia, Anita Habók
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 1, Pp e12891- (2023)
It can be challenging for teachers to prepare students for a reading comprehension test. While most research on reading comprehension tests focuses on the interaction between the text complexity and test-taker's ability, this study investigates the i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e6612172c16414d8cd0684f35a29bc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Revathi Gopal, Mahendran Maniam, Noor Alhusna Madzlan, Siti Shuhaida binti Shukor, Kanmani Neelamegam
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 8, Iss 3, Pp 972-985 (2021)
Text comprehension will suffer if the readability level is not accessible to the students. Readability formulas predict text complexity, assisting in appropriate text selection that complements students’ reading abilities to improve their language
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8a3a125325f41d9b7a74522ce6a05ef
Autor:
Moździerz, Tomasz
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców / Acta Universitatis Lodziensis. Studies in the Teaching Polish to Foreigners. (28):323-340
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1009435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.