Zobrazeno 1 - 10
of 6 724
pro vyhledávání: '"text difficulty"'
Education that suits the individual learning level is necessary to improve students' understanding. The first step in achieving this purpose by using large language models (LLMs) is to adjust the textual difficulty of the response to students. This w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.14453
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicolopoulou, Ageliki1 (AUTHOR) agn3@lehigh.edu, Hale, Elizabeth2 (AUTHOR), Leech, Kathryn3 (AUTHOR), Weinraub, Marsha4 (AUTHOR), Maurer, Gina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Oct2024, Vol. 52 Issue 7, p1707-1723. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Machine Intelligence Research vol. 21, no. 2, pp. 283-293, 2024
Given a task, human learns from easy to hard, whereas the model learns randomly. Undeniably, difficulty insensitive learning leads to great success in NLP, but little attention has been paid to the effect of text difficulty in NLP. In this research,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.14509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Korean Journal of Cognitive Science. Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p259-275. 17p.