Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"text analysis method"'
Publikováno v:
Chinese Journal of Population, Resources and Environment, Vol 21, Iss 4, Pp 203-211 (2023)
The central environmental protection inspection (CEPI) system in China is a significant institutional innovation in national environmental governance. The CEPI applies a joint supervision strategy to address salient environmental issues and strictly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce49b21a8bf8416d8dd79d7e5fcf90f1
Autor:
Zhang Mina
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Through network textual analysis, this paper explores the inheritance and development of Cao Zhi’s Luoshen Fu on pre-Qin literature, revealing its innovations in linguistic style, emotional expression and literary concepts. In-depth discussion of C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e13ce3ecefe04aefb8b70c342885861a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Public opinion guidance plays a crucial role in the management of major public health incidents, and thus, exploring its mechanism is conducive to the comprehensive governance of social security. This study conducts a case study on the anti-pandemic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/929a0a8210e44e8ba9f31ea14f7d727b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N. M. Alasgarova
Publikováno v:
Informaciâ i Innovacii, Vol 16, Iss 3, Pp 32-44 (2021)
In this article has been explored the attitude of Internet users toward the Islamic financial system using data from Google Trends and WorldData.AI. An attitudes towards Islamic finance, Islamic economics and Islamic banking have been compared usin
Publikováno v:
松山東雲女子大学人文科学部紀要. 30:55-66
プロジェクト型学習(Project Based Learning:PBL)を含むアクティブラーニング(Active Learning:AL)の評価には,オルターナティブ・アセスメントのパラダイムと,心理測定的パラダイムという 2 つの評
Autor:
Nosret Nilsaz, Mohammadali Mahdavirad
Publikováno v:
تحقیقات علوم قرآن و حدیث, Vol 3, Iss 2, Pp 27-64 (2007)
Wansbrough in his challenging book, Quranic Studies, denying the reliability of documents in indicating the chronology of ancient texts, has suggested the text analysis instead. He has applied this method for the chronology of old text prior to Tabar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7e36c5e222d4b9796a44ca5ce6cc441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DILAFRUZ JAMURODOVNA JURAEVA
The article covers a wide range of issues related to the development of oral and written speech in the process of working on the text of junior schoolchildren. The students were also told about the importance of developing problem-solving and critica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7692745d594f0f38b6e275fc376f0b95