Zobrazeno 1 - 10
of 624
pro vyhledávání: '"testlet model"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masoud Geramipour
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-23 (2021)
Abstract Rasch testlet and bifactor models are two measurement models that could deal with local item dependency (LID) in assessing the dimensionality of reading comprehension testlets. This study aimed to apply the measurement models to real item re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a370f13adb624f1bb4d8ba2794a1b75d
Autor:
Yong, Luo
The testlet model is a popular statistical approach widely used by researchers and practitioners to address local item dependence (LID), a violation of the local independence assumption in item response theory (IRT) which can cause various deleteriou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.10009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rizqi Kurni Safitri, Novi Ratna Dewi
Publikováno v:
USEJ: Unnes Science Education Journal, Vol 9, Iss 2, Pp 98-110 (2020)
The science learning process in junior high school is expected to lead to the achievement of learning objectives. Learners can experience difficulties in the learning process that must be detected to maximize learning outcomes. This Research & Develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9018b9333ad245e49b3010c5712e613b
Autor:
Luo, Yong1 jackyluoyong@gmail.com, Liang, Xinya2
Publikováno v:
Measurement. April-June 2019, Vol. 17 Issue 2, p93-105. 13p.
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2012 Apr 01. 49(1), 82-100.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1745-3984.2011.00161.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.